när ska den oändliga väntan ta slut.

som ni kanske har förstått så väntar jag på mitt visa till USA just nu, det känns som en oändlig väntan. vi skickade in våran ansökan i slutet av augusti förra året och nu väntar vi på att få den godkänd så att resten av processen kan fortsätta. Det är så galet när man måste genom gå en sån här process bara för att vara med den man älskar. Jag ska aldrig ta tiden förgiven när jag är väl med David, vägen till att det ska bli vi har/är så otroligt jobbig. men jag är otroligt tacksam för att det finns det möjlighet som det gör just nu med skype osv. så jag kan faktiskt se honom nästan varje dag, även om jag inte kan träffa honom på riktigt.

jag antar att med det här inlägget så vill jag bara uppmuntra er att ta vara på varandra, ta inte varandra för givet och framförallt visa varandra att ni älskar varandra dagligen.

how wonderful live is while you are in the world <3



Kommentarer
Carmen

ska du flytta dit då eller hälsa på?

2011-01-24 @ 18:28:45
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Julia

Hoppas för eran skull att du får det snart :)

2011-01-24 @ 20:19:44
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
Carmen

åh faen! stort och spännande! vart flyttar du då? när flyttar du?



ja du det käns konsitgt. så mkt mer än att bara klä upp sig och gå ut liksom haha :D en omställning. hade panik för uni hela frra veckan. så gravt mkt o hålla koll på men det är bättre nu :)

2011-01-24 @ 20:58:29
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0