årets sovmorgon.

idag vaknade jag 12.34 det är det längsta som jag har sovit på hela året. helt otroligt, självklart så vaknade jag ju innan några gånger men jag blev helt paff när jag vaknade på riktigt och kollade på klockan. men det känns skönt :)

sen när man vaknar med både ett paket och brev utanför ens dörr så är det ju inte helt fel :)

Thanks my love, you are amazing!

tack mamma, undrade först när jag kollade ner i paketet vad det var som var hårigt :P men tack för allt <3

 

nejmen, nu ska jag ta och äta något och sedan dra mig iväg till gymmet. det var ett tag sedan kan jag lova. så nu ska jag köra stenhårt så jag inte kan röra mig imorn :P

haha.

vad händer i helgen för er fina människor?

kärlek<3



Kommentarer
zarahLinnea

vad var hårigt? :P

2010-11-19 @ 14:41:13
kakan

:) Kul att d kom fram, hade det långa gått av? Tänkte du kunde ha nedräkning till hemresan :).

Love U. Puss o Kram

2010-11-21 @ 08:44:04
ZarahLinnea

Lägg upp en bild på din hals för min skull.

Jag vill jämföra min sköldkörtel.. :)

2010-11-21 @ 22:35:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0