I won't stop.

gårdagen var en fin dag, jag och Alina gick till Richmond park, för att se bilder kolla den tjejens blogg :P
det var fantastiskt vackert där, jag blev rörd för att det är en sån fin värld vi lever i och att jag är så lycklig just nu! Jag är GLAD!

idag har varit en fin dag, jag och Margherita har haft det så mysigt. hon har velat kramats och myst om vart annat, men jag har inte kunnat kissat när jag behövt när hon varit vaken. för hon gråter och skriker bara jag lämnar henne.. haha, det är bra för mina knipmuskler.
fick ett fint samtal vid lunchtid också, någon som man blir lite extra glad av att prata med <3

efter jag slutat så tog jag mig en spring runda. det blev längre än jag tänkte. hade tänkt springa till Fullham stadium, men jag drog till med att ta mig till Hammersmith bron, och sedan powerwalkade jag tillbaka :) awesome, sjukt glad efteråt :)

nu ska det sovas. hoppas jag kan vakna i tid imorn för en morgonpromenad skulle vara skönt. så nu blir det till att sova :)

godnatt!

saknar er sötnötar.
<3

I swear it’s you
I swear it’s you that I’ve waited for
I swear it’s you
I swear it’s you
I swear it’s you that my heart beats for
And it ain't gonna stop
No it just won’t stop


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0