välkommen våren, och all dess grönska..

välkommen täppt näsa och jobbig huvudvärk...

haha, våren är här. verkligen, igår när vi gick i parken så klippte de gräset och det luktade så där härligt som det gör när det är nyklippt. shii fick jag att jag inte tagit något piller, men nu ska de börja knapras.
veckan går så sjukt fort, nu är det redan onsdag så efter idag har jag bara en dag innan det är helg igen. awesome :) och jag tror att den här helgen kommer bli galet bra :D :D :D

aja, lite morgonmusik :) jag trodde att hon sjung :"I don't need a pair of shoes, baby if I've got you.." haha, men det är ju parachute, som jag inte visst vad det betydde. men nu vet jag det: fallskärm!
enjoy!



Kommentarer
kakan

Snyt dej försiktigt smulan, var rädd om näsan så den inte blir för röd :). Älskar dej...

2010-03-24 @ 21:46:31
Anna

Den här låten spelade dom när jag var på HM igår :P

2010-03-29 @ 00:08:12
URL: http://yvanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0