Now that I found you.

igår så sov jag länge, sedan städade jag mitt rum for till nottinghill gate träffade Anna o Lisen. sjukt trevligt, var ett tag sedan nu! sedan for jag in till oxfordstreet, ville hitta en present till Elisabetta som fyller år idag. det blev kamomillete med tillbehör, sedan träffade jag David och vi gick omkring pratade, drack kaffe, pratade jaa. en fin kväll. :)

idag vaknade jag, sedan vet jag inte riktigt vad jag gjorde..men jag mötte Anna en dansk aupair, hon var jättetrevlig så vi kommer säkert träffas igen. sen så är jag barnvakt nu, men pluttan var så trött så när jag började så badade jag henne, matade och sedan så la jag henne och hon somnade på en gång.
nu sitter jag här och försöker lära mig låtarna till imorn, det ska nog gå! kollade på melodifestivalen förut..tycker det var många bra låtar :)

jag är trött. blä.
aja. jag har ingen inspiration just nu. men imorn får jag träffa Alina <3


Kommentarer
kakan

Ja, ta igen dej när du får och njut av helgledigheten, både me vänner o förhoppningsfullt vackert väder. Love U.

2010-03-14 @ 11:33:58
URL: http://fedeson.blogg.se/
Karina T

Tänkte fråga hur du skaffade jobbet som aupair i London, skulle också vilja göra det men hur och var ska man söka? Hur hittar man rätt? Du verkar ha det så grymt bra!:)



//Karina

2010-03-14 @ 12:40:01
URL: http://karinat.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0