konstig känsla.

jag har muskelryckningar i min vänstra skinka :P haha. vad lustigt det känns!
idag när alarmet ringde ville jag bara sova vidare, varför ska det vara så skönt att sova på morgonen? varför ska täcket vara så gosigt och kroppen så loj? jag tog mig i kragen och drog mig upp iallafall, när jag höll på att klä på mig så ropade ben nerifrån,
Ben : Mariah are you awake?
Jag : yeahyeah, kinda...
Ben: Are you up?
Jag : yeah, Its hard to know if I'm still sleeping.. but I'm up.
sedan hörde jag skratt nerifrån, galet vad jag ska vara morgon trött.

och jag börjar bli sämst på att stava på Svenska också, knas. får typ sitta och skriva om vissa ord flera gånger innan jag får det rätt. tycker inte att det ser riktigt rätt ut :P



har förövrigt en sån här dag när jag vill kramas, så alla. ge mig en mental kram! och låt oss mysa i tanken :)


Kommentarer
Maria

Jag älskar dig. Och nu gråter jag... <3

2010-03-31 @ 15:24:00
URL: http://hiddenpart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0