bajs morgon.

här bränner man toasten i ugnen (vi har ingen rost!) så det bokstavligttalat brinner, APA! får panik och använder en diskhanduk att ta ut plåten och bränner min vänstra tumme. TYPISKT! gör världens äckligast Latte bara för att jag skulle vara lite lat, det slutar med att jag sitter framför tvn och surar med ett kallt juicepaket i handen och kollar på Everwood.

fast jag är glad idag, min hjärna har varit lite efter hela veckan. när det varit tisdag har jag tänkt att det var måndag osv, och idag har jag onsdag när det själva verket är torsdag. jag blev glatt överraskad när jag insåg det :) för då menas ju det att det snart är helg :)

den här helgen ska jag nog ta det lugnt bara, hålla mig häromkring. känns som alla helger här i London är fullpackade, den här kanske också blir det vem vet men jag ska försöka att bara ta det lugnt, läsa och kanske sola om vädret tillåter. och träna, det är dags att komma tillbaka i form :P

just det för er information, jag har slutat äta godis. eller pausat iallafall och ska försöka att bara äta snabbmat en gång i månaden. aja, vissa som känner mig tänker nog lycka till men jag ska nog kunna hålla mig disciplinerad. time for some discipline!

just det, härom dagen ramlade ett fint kort ner i vår brevlåda till mig från underbara vänner som gratulerade till Förlovningen, jag blev galet glad och sjukt rörd. tack fina Emelie, Sofie, Sanna och Amanda <3


Ikväll amerikansk tid blir det klart om LeBron James kommer till Chicago Bulls inför nästa säsong, spännande!


här är jag precis innan en Bullsmatch förra året på United Center, Chicago. ser sjukt nöjd ut :P

allt för nu, för nu vaknade lilla solstrålen :)

kärlek <3




Kommentarer
Alina

SÖTNOS! <3

2010-07-08 @ 14:17:15
URL: http://gretalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0