trött.

ikväll är jag råtrött, antar för att dagen började med att jag och E tog ner soffan som vi flyttat på mellan våningen plus alla andra saker förutom de snortunga bokhyllorna. sedan blev det en långpromenad, och då menar jag lång med en vaken M som härjade i vagnen...men tillslut somnade. skulle iväg ikväll, men det blev avblåst lika bra det..jag är sjukt trött. ska bara sitta här chilla och lyssna på musik. och kanske läsa en av böckerna jag lånat av E.
ciao!




jag har torra läppar, snarast möjligt blir att köpa en läppcyl..utan skimmer!


Kommentarer
Maria

åh. så synd på vår dejt idag.. när kan du nästa gång?

2010-01-29 @ 00:50:38
URL: http://hiddenpart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0