open minded.

hahah, galet vad man vågar göra saker när man är i ett nytt land.
började skriva med en kille som är au pair här, från turkiet Yusuf för någon dag sedan som bor här på gatan bredvid. kom just tillbaka efter en kaffe med honom i köpcentrumet bredvid, sjukt skön kille. ska följa med honom och några andra ut på en klubb i Kingston, Oceana. Ja, flickor det var där vi var 2008 :) hoppas att det blir nice!

sedan så hade lillan här feber idag, så föräldrarna ville inte lämna henne. så då slapp jag sitta barnvakt så då passade det bra att jag spontan träffa grann-aupairen.

ahh, time to fix my face!

peace put!

kärlek<3


Kommentarer
Alina

Du är stört modig! :) Hoppas du får en fin kväll!

2010-01-23 @ 21:36:37
URL: http://gretalina.blogg.se/
Emelie F

åhh nu blir jag helt galet avundsjuk! vill också dansa på Oceana!! Kul att du verkar trivas så bra :) kramar

2010-01-24 @ 12:38:40
sofia.. asså Lu.. asså Lundmark

uppdatera mera.. mycket bilder! sofia saknar maria, sofia vill också bli au pair,ou pare, åh pär<3

hihi

2010-01-24 @ 12:49:43
Maria

åh, jag kollar din blogg flera gånger om dan.



puss!

2010-01-24 @ 16:18:41
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Anonym

aaa, oceana! vilka minnen :P ha så skoj vännen! Vad roligt att du verkar trivas!

2010-01-25 @ 00:41:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0