mysigt med sällskap.

jag tycker det är grymt mysigt nu när E är hemma om dagarna, jag gillar henne verkligen jättemycket. vi pratar och skrattar om vart annat. haha, nyss skulle jag bevisa att jag lärt mig göra kaffe i espressobryggaren.. min latte var fantastisk medan E's espresso antagligen smakade piss som hon grimaserade :P haha, men det var bättre än förra gången iallafall. det går framåt, har fått låna två böcker också så nu ska jag ta mig tid att läsa och sedan fick jag en sudokubok :)

jaa, jag är sjukt aktiv här. men då vet ni iallafall vad jag gör. right?
jag har tvättat kläder idag, imorse hade jag ett vitt linne... det har jag inte nu. jag har ett grått äckligt ett...haha. så sämst. men, så kan det gå :P

aja, peace out for a moment.


Kommentarer
Maria

Mycket bra att du uppdaterar! Vet du vad? Jag har min första sånglektion för terminen imorrn! Sjukt kul. Och ny sångpedagog ockå!



puss

2010-01-25 @ 21:14:47
URL: http://hiddenpart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0