heej å hallå folket :)

dålig flygning, sjukt rädd.
bör lära sig att gå på toa när man känner sig kissnödig för första gången.

landade, döds landningen. sprang på toa. klänningen fastnade i strumpebyxorna, nära att visa baken det första jag gjorde. kom ut, men ingen var där. trodde jag blivit lurad i några sekunder innan jag såg dem komma, familjen P-C. Blev sjukt glad.

Gick självklart till fel sida av bilen när jag väl kom fram,första skrattattacken av många.

lång bilfärd med ammningspause, sedan till huset.


huset är magiskt, mitt rum är sagolikt.

M är jättesöt.

E sa att jag hade vackra ögon, väldigt uttrycksfulla :P

Engelskan sitter sjukt dåligt, är kanske lite trött. det var ju ett tag sedan som jag vaknade.

mums med pizza, napoli ny favorit? de är sjukt trevliga, godnatt.

de här orden kan man hitta på anteckningarna från min telefon som jag skrev ner innan jag skulle gå och lägga mig första kvällen.
sedan efter det så har det bara rullat på, lära sig rutiner. ordna med saker och ting, det känns jättebra med familjen, de är verkligen sjukt mysiga, omtänksamma osv. allt man kan önska sig tycker jag iallafall. skrattar sjukt mycket iallafall :)
jag bara älskar London, den här staden får mig att känna mig nykär. jag är helt förälskad i staden och putney där familjen jag är i bor. är helt sjukt fint, I like it alot.

jag har ju fyllt år tänka sig, tack för alla fina gratulationer. jag satt här och blev nästan lite rörd :P familjen här firade mig med kaka och presenter, och de om något gjorde mig mer rörd. de hade de ju verkligen inte behövt :) söta de är :)

har hunnit träffat många trevliga typer också, och fler ska det bli :) I'm having such a good time!
har även kollat in hillsong, AHHH! säger jag bara, Mariah flög av stolen! sjuk lycka jag kände i hela mig efter att ha varit där. var ute och dansade med väldigt fina typer, hade det galet kul!

det här blir ganska informativt, men jag ska skriva bättre sen :)
just nu sover lilla pyret, halv åtta ska jag möta upp Alina i Nottinghill o käka sedan ska vi på Scandinavian party. jag tror det blir great det :) jag är taggad för dans och nya möten!

aja, jag har inte fotat så mycket..fy på mig. men jag ska bättra mig, det har ju dock varit ganska fult väder här så jag har inte varit så motiverad. men här kommer några iallafall :)

kärlek till er <3





Debbie, kom så går vi :)



mina presenter, jag fick av familjen. tycker de att jag luktar illa ?! :P



det är det här charmtrollet som jag får passa på dagarna <3


ett av mina takfönster, sjukt mysigt när det regnar!



kom och mys hos mig :)


Kommentarer
Debbie

jätte kul att höra tt de går så bra för dig gumman! längtar som en tok att komma till England och ännu mera så vi kan gå o se se kungen :p

B hälsar till dig :)

har fixat internet hemma så ja har hör av mig när de har kommit igång så vi kan skypa :)

älskar dig såå mycket

puss puss

2010-01-24 @ 03:22:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0