Men!

en rättelse från förra inlägget, jag vill bara tyda det här stycket:

ikväll blir det nog till Alina och bara hänga, nicenice. awesome! hahaha. jag är måttligt road.

det jag hade tänkt var att det skulle vara massa rad byten..och sedan hahaha, jag är måttligt road. för jag var sjukt flummig och jaja. Alina du roar mig visst! för du är bäst! och jag bara älskar filmen vi valde att se! hahahahaha. jag är bra flummig nu också. orka skriva mer...NEJ!

aja, jag är bra på att vara ironisk...eller sarkastisk hur var det nu?
nöt!


Kommentarer
Alina

Ja, filmen var den bästa jag sett! :D

Puss på bästa Mariah!

2010-02-19 @ 11:12:22
URL: http://gretalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0