spontanitet, det gillar jag :)

Igår satt jag här för mig själv i röran och klagade för mig själv att jag hade tråkigt och det var ensamt och trist. men vid 22 tiden fick jag ett sms av Linda där hon undrade om vi skulle hitta på något, det kommer ju hända tänkte jag eftersom vi bor på varsin sida av stan. Men,men Linda kom och hämtade vi åkte till statoil och handla lite reisen och cola för min del for förbi max-drive in och sedan hem till henne. Där vi kollade på film, den var sjukt bra. en sån här film som man skrattar sig igenom och själv klart så var det kärlek i den, sån där som man får ont i magen att kolla på :P
och det här var filmen, den rekommenderas starkt! tack för en mysig och spontan filmstund Linda!

 

sedan när man kom hem mellan 01 och 02, så blev man inbjuden till ett samtal på skype med två fnissiga Killar som varade kanske lite för länge :P  man kanske inte var delaktig hela tiden i samtalet, men det är ibland bara mysigt att lyssna och ha sällskapet :) och jag tycker ju att det är lite jobbigt att prata sådär när man inte ser personerna i fråga, har lite svårt att fokusera :P haha, men jag ska bättra mig! hur ska det annars gå?!

hatar att när jag väl lägger mig när det blir så där sent, så kan jag inte sova. kroppen är som uppe i varv och huvet är liksom aktivt. så jag vet inte när jag somnade, men när jag vaknade vid elva första gången var det som jag just somnat så jag tillät mig att sova en timme till. Annars kanske det blir en grinig Mariah idag, men det kanske det blir ändå. fast jag kommer ju ändå inte träffa någon idag vad jag vet, så vad spelar det för roll :P

 

adjökens, så länge.

 

 




Kommentarer
Linda

Tack själv! :)

2009-12-13 @ 13:18:44
URL: http://volvo142.blogg.se/lu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0