Motivationen försvinner....och kommer tillbaka.


Helt knasigt humör jag varit på idag, det beror nog på det där med sömnen.
nu har jag plockat ner det mesta i låder och tagit ner allt från väggarna, och börjat städat i köket. men det går ju som det går när ena stunden så tycker man att det går jätte bra och att det rent av är ganska kul. men sen så huxflux så tappar man som allt och bara vill ligga i soffan och chilla, tur att soffan inte är en sån där sak som man ska packa ner, då skulle jag verkligen vänta med den till sist :P
fast jag antar att gör jag det här sista rycket nu så slipper jag liksom göra något liknande på några veckor innan, det nya spännande väntar :)

det har jag nog inte skrivit här, men den 9:onde januari bär det av till England för mig. Jag ska vara au pair i en familj 20 minuter från centrala London. jag är verkligen peppad och väldigt nervös, det ska bli så sjukt spännande :)
så, då kanske det blir mer trafik på den här bloggen.. eller jag menar mer läsare som kanske undrar vad jag håller på mig där borta :)

ikväll ska jag nog inte göra så jätte mycket mera, plocka ner det sista i mitt rum så jag kan städa det imorn.
sitter och kollar på postkodmiljonären, jag gillar sånna här program som är med massa frågor.

aja, nu ska jag äta ett jordgubbssnöre! (som de förövrigt verkar ha gjort ett nytt recept på, de smakar inte som förut...jag vet inte om det är positivt eller inte)

ciao.



Kommentarer
Alina

Ja, men kärlek är ju himla svårt. Kanske är det lättare för svanar. Eller så är dom bara starkare än oss? :) Visste du förresten att även silverfiskar (du vet såna där man kan hitta i hörn inomhus ibland) lever i par hela livet? Så tänk på det innan du slår ihjäl en sån. :P Vad kul att du gillar min adventskalender. Din blogg vart jättehärlig med alla dessa glada Marior. :)

Ska du flytta någonstans? Jag tänker på allt packande?

2009-12-12 @ 20:49:27
URL: http://gretalina.blogg.se/
Anna H

Heeej vännen! Guud vad spännande med London :) hoppas allt är bra med dej iafll, de var ett tag sedan! =/ Ska ner till London jag med nån gång i början av nästa år, fast bara en sväng, hälsa på en kompis. kanske vi ses där nästa gång då :D

Massa kraamar!

2009-12-12 @ 21:23:20
URL: http://annahamrin.blogg.se/
ZarahLinnea

"Don't leave me this wahaaaaaaaaaaaaayy!!!" :P :S

2009-12-13 @ 14:14:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0