DET SNÖAR!

härligt väder ute, lalallalalalaalaaaa.
jag blir glad av snö :)

idag har jag varit ute på en lång promenad med ninni, sjukt länge sedan vi träffades typish återträffen i oktober. där har vi ett äkta exempel på att bo i samma stad men ändå inte ta tummen ur arslet och ses. men nu har vi gjort det och det var välbehövt, båda hade saker som de behövde prata av sig om. jag som inte är van att gå långt nu för tiden, fick sjukt ont i mitt gamla hederliga basketknä så det strålade upp mot ljumsken så det lär ju kännas imorn. men det var det lätt värt ;P

köpte mig lite godis på ica också, det tyckte jag att jag var värd som ska ätas snart. :P

aja, sjukt trött. det var länge sedan jag fick i mig så mycket frisk luft så det var fint.

godnöt.


Kommentarer
Zahra

Fiiin blogg!!

Hahah , tyckte om dedär 'lalalalala' det lät som en liten söt flicka hahah , Puss!!^^

2009-12-20 @ 15:48:11
URL: http://zaahraas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0