vart tog all glans vägen?

jösses, vad jag känner mig blek nu.
inte bara till hyn utan till hela mig.
det känns som hela min personlighet har tappat
sin färgstarkhet och glans, jag behöver verkligen komma hem och bara andas.
ligga i soffan och kolla på Ally, ally är så bra.
det känns som jag inte kan tillföra något längre, jag har börjat störa mig på folk. men det är ju inte den Mariah som jag är och som jag vill vara. jag tycker ju om alla och accepterar deras egenskaper.
jag behöver familjen, men jag känner mig splittrad
jag tror familjen behöver varandra, jag hoppas jag kan bli hel snart.
 

jag,jag,jag,jaag. ganska självupptagen nuför tiden kanske?
det ska det bli ändring på.
sluta deppa ihop, varför stanna upp. lev livet Mariah, skärp dig!
var glad, så glad som bara du kan vara.

lite konstigt att skriva om sig själv i tredje person, men det kändes rätt. underligt...

aja, det är saligare att ge än att få, kom ihåg det.

kärlek/Mariah


Lägg allt i Herrens hand, så kommer du att lyckas


Kommentarer
AnnaH

Ni var verkligen jätte duktigt på konserten! Saknar dej som en took :)

2008-05-14 @ 15:13:17
ZarahL

håll ut vännen snart är det sommar.. :)
Och du är så bra.. så bra!

2008-05-14 @ 21:38:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0