ibland känner man sig bara så hjälplös.

helgen är över, vi var till vinden...fick sladd på bussen och hamna i diket. det finns inte så mycket mer att säga, man behöver inte prata om det så mycket, vi klarade oss iallafall. dagen var rena rama oturen för oss men det slutade ju bra, läs mer hos MC på hiddenpart.blogg.se

jag var på riktigt kasst humör igår, och lite idag också. jag känner mig så hjälplös, när det är någon som man tycker så mycket om som har det såå jobbigt, och man vet liksom inte vad man ska ta sig till för att hjälpa den. det är då avståndet är så långt mellan här och hemma. men tur att det finns underbara människor som kan få en på andra tankar för ett tag. <3

den här skolveckan är galet kort, bara två dagar kvar. sedan är det väl tänkt att man ska åka hem, men jag känner verkligen inte för att göra det. får se när jag kommer, pratade med Sarah just och då skulle jag få vara barnvaktis till Mandy på lördag. vad mysigt, så då måste jag ju komma hem!
ett lov till utan Gustav väntar, det är väl bara att sakna och längta igen. men det är ju såå otroligt härligt sen när man ses igen.
kanske får mig ett besök av Clauss också till lilla Matfors, det skulle vara kung! funderar på om jag bara ska vara hemma i några få dagar. jag känner att jag behöver vara ensam också. tänka lite, fundera.

det är så knas, att man saknar folk, men man saknar dem liksom inte på samma gång. jag vill vara hemma, men samtligt så tar det emot så mycket. jag älskar er alla, men det känns bara så jobbigt just nu.
tack för att ni finns, även om jag är konstig och inte förtjänar er.
kärlek/Mariah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0