ett tag sen!

nu var det ett tag sen jag skrev här sist, har fått en del som klagat lite på mig. ta åt dig ZarahLinnea!
jag antar att jag tycker att jag har viktigare saker för mig, det finns viktigare personer som jag vill använda min tid på, som t ex. underbara  Gustav <3 jösses, jag tycker verkligen om honom mer och mer för var dag som går. antar att jag börjar få lite seperationsångest nu eftersom jag ska spendera mitt sportlov i england. men jag tror det är bra om man är ifrån varandra lite ibland. men det blir nog jobbigt. men kul ska det bli, det var ju ett tag sedan man gjorde något på "riktigt" med Emelie och Sofie så de ska bli så underbart. också kommer jag ju hinna träffa Therese där också när vi hälsar på Sanna och Amanda som vi ska göra. det kommer nog bli Galet roligt.

idag hade vi skivinspelning, det var så sjukt kul. fast jag var nog lite trött och ofokuserad men det gick det ändå. hoppas det blir bra efter mixandet. låtarna vi spelade in var Lamb of God, Your name is Jesus och Riverside. antar att jag hade en dålig dag när det gällde sång och nyansering men jag hoppas jjag inte gjorde bort mig för mycket.
snart kommer jag hem iallafall, det blir underbart. har saknat alla så.

men sedan kommer jag sakna Gustav, hur ska det här gå. jösses vad jag är glad för honom, jag blir så glad när jag är med honom....det var länge sedan någon fick mig att må ´så bra och skratta på det där sättet.

aja, nu ska jag fortsätta städa. det är ju folk som ska bo i mitt rum över lovet så jag måste städa undan lite saker.

peace, kärlek/Mariah!


Kommentarer
Tessan

ÅHH gumman jag är så lycklig för din och Gustavs skull!! Jag älskar att du är lycklig!!=)

2008-02-27 @ 14:30:58
Emmeli

Vad härligt det är att få läsa om andras lycka. Hälsa Gustav och ta hand om varandra. Många varma kramar från Emmeli

2008-03-05 @ 10:09:57
URL: http://Emolli.bloggspace.se
tonfisken

Öhhh... hörrudu.. det där var inte schyst!! :(

2008-03-05 @ 12:13:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0