home sweet home!

hej hopp!
nu är jag hemma i Matfors. Har träffat alla mina underbara familjemedlemmar, galet vad jag saknat er. har redan hunnit sakna alla på solvik, har ju kommit så sjukt nära så många och de betyder så galet mycket. jag är så lyckligt lottad att jag bara blir rörd att Gud ger mig allt som jag får/får vara med om i den här världen, även om jag inte tycker att jag förtjänar det alla gånger.

har pratat med Ida idag, jag saknar henne så galet. Att bara få krama henne, eller prata med henne. men snart kanske jag får det. Om det är meningen och flyget inte blir försenat. jag vill verkligen! V e r k l i g e n !

helgen var sjukt kul, det var återträffs helg med de gamla afroosarna. så på fredagen var det finmiddag som blev galet lyckad. sedan på lördagen var det konsert som var galet rolig, och sedan var det gudstjänst på söndag som var galet tidigt, men den ägde rum i en galet fin kyrka. som ni kanske märker så var allt verkligen G A L E T !

blev också en hel del innebandy, vilket jag börjat tycka om galet mycket =)
förlåt bara för att jag tacklas så mycket:P

aja, jag är ju hemma nu tills på torsdag då det bär av till arlanda och sedan till USA--> Cleaveland, det ska bli så sjukt roligt. 

ska försöka hinna med att träffa så många som möjligt eftersom jag inte kommer vara hemma på lovet och kunna ta vara på den tiden här så man vet ju inte när jag kommer att komma hem efter det.

aja, nu ska jag sova. det är så skönt att vara hemma i mitt röda rum. helt ensam i vårat stora hus, eller egentligen inte eftersom jag har mina fyrbenta vänner här. men det är så lugnt och skönt och jag kommer nog sova som ett litet bara i min galet sköna säng.

saknar er alla
Guds frid/ Mariah 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0