Our time is not now, but you'll be in my heart forever.

aja, nu är jag tillbaka efter att varit utan internet två dagar. visserligen har det varit tillbaka i två också men jag har som inte haft tid att ta igen allt :P
allt är bra med mig, fortfarande snuvig och allergihostig. ganska skabbigt, men det är ju bara att vänja sig. för det kommer ju vara så här ett tag nu. har inte många ord att få ner så jag visar lite bilder istället.

i torsdags var det fult väder så jag passade på att ta lite bilder på Margherita inomhus istället:



I fredags gav jag mig ut på en promenad, wimbledon common, richmondpark och tillbaka till putney. 4h senare...:P

Wimbledon Common

Richmond park, så sjukt vackert! och djuren kom galet nära!

lördagen spenderades med den här härliga människan, David. vi turistade! eller så gott man kunde i regnet, åt god mat, drack kaffe. osv. en fin dag! :) (valde den här bilden så ni skulle få se hans bebis, en old-school Canon :P han har inga planer på att byta upp sig, eller ner sig som han säger :P )


söndagen, spenderades i Hillsong. jag älskar det stället, och Gud.
sedan drog vi till liverpool street, jag,Gerry,david o chris och käkade indiskt...sjukt gott!
sedan gick vi omkring inne vid oxfordstreet, letade en Chelsea-tröja åt Chris utan någon som helst framgång. jag fick mig en otrolig kaka! mums :P haha. lite glädjer mig mycket.
sedan gick jag och mötte upp Alina som kommit emot mig och vi tog oss en dejt på mcdonalds i nottinghill. Galet fint att träffa henne efter en vecka! <3 synd att det inte blev Cambridge den här helgen, men något säger mig att vi kommer fara dit snart ändå :)
idag är Margherita trött, vilket är skönt eftersom jag är trött också. har promenerat mycket i helgen, jag älskar det! jag skulle kunna gå över allt om det var möjligt och jag hade tiden!
konstant hungrig är jag hela tiden också, hm. jag ska nog gå och se efter om det finns något att stoppa i magen!

so long!



Kommentarer
Anna

Jösses vad nära dom är! Vilken underbar känsla med vilda djur så nära. Snart är det påsk... Saknar dig! <3

2010-03-29 @ 18:15:15
URL: http://yvanna.blogg.se/
Alina

Jättefin bild på David. Han är fin han.

Och jag längtar till vår helg Mariahsöt! Det kommer bli världsbäst! <3

2010-03-29 @ 18:35:16
URL: http://gretalina.blogg.se/
Maria

den andra på M är superfin!:D You're learning good!:D

2010-03-29 @ 19:52:05
URL: http://hiddenpart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0