tomt blev det...

...men helgen var tokfin :)

vi drogomkring runt i London, hoppas Cissi är nöjd med sin London tripp och sin guide :) det var fint att ha någon "hemifrån" på besök, jag tror jag faktiskt fattade på riktigt att jag bor här :P haha, efter 6 månader helt galet. jag på i London och jag är så sjukt förälskad i den här staden, den är sjukt underbar! massa fina minnen som jag kommer behålla hela livet <3
och jag har ju några månader kvar också! så det blir nog mera najsiga minnen :D
nu bilder från helgen!

jag och Westminister Abbey


kände för att ta med mig London Eye hem





Tower Bridge, by night.


gick massa så på söndagskvällen pallade inte mina fötter att stanna kvar i skorna när vi gick från bussen, det fick bli till att gå i sockarna...haha inte första gången i år :P


klart vi måste ha fotosession, det är ju lite våran grej :P
Cool vs


Snäll :P


fina Cissi <3 tack för besöket!



ajaj, over and out. det är sjukt kvavt idag så jag kan knappt tänka!
puss så länge.


Kommentarer
Alina

SHIT VAD JAG SAKNAR DIG FINAFINA VÄN!

2010-07-20 @ 23:28:28
URL: http://gretalina.blogg.se/
Carmen

söta kläder. o du med såklart :D

2010-07-21 @ 19:35:50
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0