fin kväll, megafin vän.

jobbig dag på jobbet, men efter jag slutat så träffade jag Alina <3 vi käkade glass och kakor, det var en mega fin kväll. hade inte träffat henne på evigheter kändes det som! och nu blir det sjukt länga i och med att hon var hem och jag med. men,men hösten här kommer bli toppen. nu väntar jag på att få prata en skvätt med min käresta <3 innan jag ska sova. det får bli allt idag. jag är lite trött, det ska bli råfint att komma till Sverige ett tag, komma bort härifrån en stund och bara träffa familj och vänner <3




vi + London = awesome


Kommentarer
Alina

HAHAHA! Var tusan kommer den bilden ifrån????

Du är världens finaste vän Mariah! Det är du som liksom GÖR London för mig. Tack för att du finns! <3

2010-07-22 @ 12:11:47
URL: http://gretalina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0