Ledig måndag!

Hallå där!
 
Idag är jag ledig, wohoo.. har jobbat hela helgen känns det som men den här veckan jobbar jag bara tre korta dagar vilket ska bli skönt! 
 
Det känns som det går lite trögt för min inspiration att komma tillbaka till att blogga, någon som undrar över något, eller tycker att det är något som jag borde blogga om mer? Eller borde jag video-blogga även fast det är lite läskigt.. Well let me know!
 
Just nu känns det som att jag inte vill att bloggen ska vara så ytlig som den är i detta nu, men samtidigt som jag skulle vilja skriva om mer personliga saker så är det så svårt när man inte vill "trampa någon på tårna". Men vi får se vart det bär av!
 
Hoppas ni haft en fantastisk helg!
 
Massa kärlek till er <3
 
 


Kommentarer
Karina T - en ekonomistudents vardag

Jag gillar när du delar med dig av lite olika recept för bakning :)

2013-05-08 @ 10:01:53
URL: http://karinat.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0