Sorry guys.

Härligt att jag skriver att jag ska börja blogga igen och sedan kommer jag av mig i flera dagar.. Men jag jobbade faktiskt hela helgen kändes det som.
Har ju inte skrivit det här men jag har sedan snart 2 månader tillbaka jobbat på "Scooter's Coffeehouse", det är nästan som Starbucks men det är en lite mer lokal kedja som startade här i Omaha (men som nu också har spridit sig till staterna runt omkring). Det är ett lättsamt och roligt jobb, kanske inget jag vill jobba med i längden men det känns roligt just nu och det är det som är viktigt! :)
 
 
Tänkte komma in lite senare med en bildbomb från när Lola var här! Men nu måste jag duscha då jag just tränat :P
 
Hej så länge!
<3


Kommentarer
debbie

de såg gott ut de där, ja tar en latte tack ;)

2013-04-23 @ 22:18:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0