När den känslan anfaller, är jag besegrad.

Igår blev inget skrivet för det var en skit-dag helt enkelt!
 
Jag tror det var min första riktigt magbitande hysteriska hemlängtan efter vänner och familj, tror det var för att jag visste att jag ska vara ensam tills på onsdag som det anföll mig.
Och det var precis vad jag kände mig: Så otroligt ensam!
 
Man har ju som vant sig med att "leva" med att alltid sakna, men när det slår till så hårt och man inte riktigt vet vart man ska ta vägen då känner man sig helt besegrad. Det var soffläge igår, med konstant svullna ögon..
 
Nu kanske ni tänker varför hörde du inte av dig när du kände dig så nere? För jag visste inte själv hur jag skulle handskas med mig själv, och de gånger när det sker så stänger jag av och pratar inte med någon.
 
Men idag känns det mycket bättre, även om jag egentligen inte har gjort något speciellt så har inte den där bitande ensamhets känslan förföljt mig. Tack och lov för det!
 
Tillagade min mammas kycklingcurry till middag till mig själv, den blev relativt god men inte alls som din mamma! <3
 
Ikväll blir det nog att kika på någon film eller läsa lite, vi får helt enkelt se!
 
Det var allt för nu, Jag saknar er ska ni veta! MASSOR!!!!!
Kärlek till er <3


Kommentarer
Debbie

älskade syster, om du visste hur mycke ja längtar efter dig, önskar vi bodde närmare varann så vi kunde kramas! du finns i mina tankar dagligen! älskar dig så mycket gumman!

2012-09-09 @ 09:52:41
kakan

Saknar dej också, vet hur din känsla av ensamhet känns, brukar också känna den då och då... Tror nog att din kycklingcurry blev minst lika bra som min :). Love U.

2012-09-09 @ 10:56:55
Alina

<3!

2012-09-09 @ 15:55:56
URL: http://gretalina.blogg.se
Henrietta

Ja, forstar inte hur jag kunnat missa den. Om jag vet att jag ska sitta pa SB ett tag och plugga eller sa, forsoker jag typ ta en klunk om gangen for att den ska racka langre, haha. Funkar sadar ;)

Ah, det ar jobbigt nar saknaden kommer over en sadar. Man far forsoka tanka pa allt positivt man har istallet, aven om det ar lattare sagt an gjort..

2012-09-09 @ 22:41:15
URL: http://henriettav.blogspot.com
Linnéa i Colorado

Stor kram, vi är mångs som vet hur det känns!

2012-09-10 @ 06:16:13
URL: http://linneaiusa.com
Nadja

Fy, jag vet precis hur det känns. Du är inte ensam!

2012-09-11 @ 00:32:51
URL: http://www.alohanadi.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0