Bestämd tjej.

Idag ska det minsann vara en bra dag, det har jag bestämt! 
 
Sitter och väntar på att klockan ska bli 10.30 så jag får äta mitt morgon-mellanmål... JAG ÄR SÅ HUNGRIG! Haha, jag har bestämt mig för att försöka äta på bestämda tider eftersom jag är konstant hungrig eller sugen på något. Det går faktiskt bra och energi nivån håller sig relativt jämn vilket är underbart plus att jag sen en vecka tillbaka börjat med vitaminer. Nu ska jag bli en pigg och glad tjej igen ;)
 
Idag står tvättning på schemat plus att jag är sugen på att dra fram symaskinen och exprimentera lite, men vi får se hur det blir.
 
aja, kärlek till er <3


Kommentarer
Debbie

tjejerna pratar om dig hela tiden, kanske vi kunde skypa igen till helgen när dom e här så de får se dig? vi pratar om de på onsdag :) älskar dig puss

2012-09-10 @ 22:02:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0