Måndag igen..

Ännu en oefterlängtad måndag har kommit, helgen och mannens lediga dagar gick på tok för fort. Men vad kan man göra, det är bara att se framåt och längta tills nästa lediga dar tillsammans.
 
Vi har iallafall hunnit med massa saker och även en massa mysande, David har sen en tid tillbaka börjat kalla mig för "the cuddle-monster". Det kan vara det bästa jag vet, ATT mysa! Haha, jag tror visst att min familj kan ha del i att jag blev som jag blev. Vi var en väldigt kramgo och mysig familj när vi växte upp, och jag hade mina 2minuter sitta i knä hos mamma dagligen (det har jag faktiskt fortfarande när jag är hemma med mamma i Sverige). 
 
Det är verkligen något speciellt med en kram, fast det måste vara en riktig kram inte en såndär halvdan eller en sån när man klappar varandra på ryggen. Utan en lagom hård, trygg och utan att det känns som det måste vara en tidsbegränsning på kramen. Jag är så tacksam att jag hittat en man som kan kramas, som ger kramar som man känner sig så trygg och nästan inte vill släppa taget om. Åh, vad jag vill ha en kram nudå! Det får bli en kram till er som läser detta, Ni är nu kramad utav mig!!
 
Haha, det här inlägget blev bra flummigt.. Men man måste ju få spåra ibland :P
 
Iallafall så hade vi date-night i fredags, vi åt middag på the cheesecake factory och sedan gick vi och såg filmen Pitch Perfect. Den var SÅ rolig och sådär lagomt cheesy, som ni kanske förstår så var det mitt val av film. Vi brukar turas om att välja så det inte bara blir Action eller bara Lovestorys.
 
I lördags köpte vi med oss lunch och satte oss i en park eftersom det var så fint väder, jag skulle läsa och David skulle plugga lite. Det slutade med att vi satt och tittade på ett gäng som höll på med rollspel bara en bit ifrån oss och försökte förstå vad det hela gick ut på. 
 
Aja, det får vara allt för nu! Hej så länge och kärlek till er <3
 
 
Vi tog med oss kameran till parken eftersom vi alltid glömmer bort att ta kort när vi gör något och självklart höll vi på att glömma det den här gången också. Men precis innan vi skulle gå fick det bli en snabbbild även om det kanske inte vart den bästa :P


Kommentarer
Cecilia

KRAM!!!

2012-10-01 @ 19:47:15
URL: http://midnattssolen.wordpress.com
Alina

Det känns som att ni har ett så himla himla fint förhållande. Jag blir alldeles varm av att läsa detta. (och inte så lite avis, haha)
Puss, saknar er!

2012-10-01 @ 21:18:20
URL: http://gretalina.blogg.se
Debbie

Du får en stora syster kram tillbaka, en kram som visar hur mycke ja älskar dig och hur stolt ja e över dig! En kram som tar bort allt som e jobbigt och fyller dig med all min kärlek! Älskar dig så mycke pussar och kramar i massor

2012-10-02 @ 02:51:32
kakan

Lilla mysiga Smulan, saknar dej :). Kramas är verkligen härligt, få värme, närhet och på samma gång få dela med sig av desamma...Älskar dej.

2012-10-02 @ 18:39:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0