Det finns en första gång för allt.

Hallå där!

I onsdags mötte jag upp Hope och vi lunchade tillsammas, efteråt hjälpte jag henne att fixa en förrätt och efterrätt då hon skulle ha sina arbetskamrater över på kvällen. Så till förrätt gjorde vi spinach and artichoke dip och till efterrätt gjorde vi carmel apples med vitchoklad och kanel.

Det var första gången jag gjorde carmel apples och jag hade faktiskt aldrig ätit det innan. Det var gott även om jag var lite skeptiskt till de innan, dock lite för sött i längden då jag inte brukar äta så mycket sött i vanliga fall. Sedan fastnade det massa i tänderna vilket jag inte alls gillar :P

Äpplena som jag fick ha kvar till mig och David. (Som nu inte finns kvar :P )

Jag med resten av äpplena :)



Kommentarer
Zarah

Såg gott ut. :)

2012-10-12 @ 15:26:10
Madeleine Hutchinson

Ser jättegoda ut!! Har aldrig testat att göra dom heller, men man kanske skulle pröva..

2012-10-12 @ 18:11:39
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
kakan

Spännande efterrätt, men tror som du att det skulle nog bli lite sött, men kanske en trevlig efterrätt att bjuda på som omväxling. Love U.

2012-10-12 @ 18:34:26
Eleonor

Mmmmmm Jag alskar caramel apples :)

2012-10-13 @ 02:23:45
Anna

Jösses vad gott det ser ut! :D

2012-10-16 @ 11:44:41
URL: http://yvanna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0