T.G.I.F

Åh, äntligen fredag!!! Och imorn är det lördag och då kommer David äntligen hem!! Det känns som den här veckan har gått otroligt seeeeegt, men snart!
 
Idag vaknade jag med huvudvärk, men den försvann i och med att jag åt frukost så det var nog bara det att jag var hungrig. Och jag som hade hoppats på en anledning till att ta en ledig dag från träningen idag, menmen det är bara att köra på.
 
 
Jag antar att jag ska vara otroligt tacksam över att mitt immunförsvar är hur starkt som helst, jag är sällan sjuk (peppar,peppar ta i trä) så ibland längtar man nästan efter att vara sjuk hur konstigt den än låter... haha. Men jag ÄR självklart tacksam att jag fungerar på det här viset så jag kan ha rutiner och så.
 
Här ringde min telefon så jag gick ifrån datorn :P

 
Så nu några timmar senare har jag faktiskt tränat och satt igång med tvätten, för idag ska inte bara kläder tvättas utan även lakan så de är rena och fräscha.
 
aja, nu ska jag läsa lite.
Ha det fint!
Kärlek till er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0