vilken vecka.

Jag säger bara usch..
Det har varit en sån vidrig vecka på många sätt, men också överväldigande. Varje morgon när alarmet slagit igång har jag bara velat dra täcket över huvudet och sova vidare.
Bara för att någon av Davids arbetskamrater "messed up" så har de varit tvungna att jobba tolvtimmarspass den här veckan. Underbart att cheferna där David jobbar verkar älska kollektiv bestraffning, sånt gör mig så ARGGH! Men,men det är bara idag kvar för nästa vecka är de tillbaka på vanligt schema igen (tack och lov!).
Helgen har varit efterlängtad som vanligt, när jag kommer hem från jobbet idag ska jag städa lägenheten och sedan göra lite daimglass tänkte jag (eftersom jag har en sån fin mamma som skickar daim till mig!).
Samtidigt som jag bara velat att veckan ska vara över så har vi fått många fina besked också, vilket gör att det händer mycket efterlängtade saker inom en snar framtid. Berätta mera senare, när alla detaljer är färdigställda!
Aja, hoppas ni haft en bättre vecka än mig iallafall och att ni får en alldeles fantastisk helg!
Massor av kärlek till er <3


Kommentarer
Trillingnöten

Upp och ned verkade det som denna veckan :) Jag längtar efter de där nyheterna! Ska bli spännande att läsa!

2012-03-02 @ 18:55:50
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0