Godmorgon folk!

Hoppas ni sovit gott? Och ni i Sverige, haft en fin dag hittills. Har inte riktigt vant mig med att familj och vänner där hemma lever 7h före :P Ligger kvar och drar mig i sängen, David sover än.. Det är alltid så här på helgen, när vi har bestämt oss för att ha lite sovmorgon då vaknar jag alltid tidigt. Fast tur är så är ju sovmorgon för David till 9.30 då han i vanliga fall stiger upp klockan 05. Bloggar från mobilen då det verkar har börjat funka igen :) Planerna för idag är att fara och träna i gymmet på basen. Mest för att jag är nyfiken på hur det ser ut då själva byggnaden ser ut som en stor gammal hangar. Det ska tydligen finnas det mesta där, me like! Ska se om jag tar med mig mobilen så kanske jag tar lite bilder, men kan inte lova något när jag är sämst på att ta med mig den :P Aja, hörs sen! Kärlek till er <3



Kommentarer
Sis!

Hoppas ni får en härlig helg. Hälsa. Kramar till er båda. Saknar dig massor.

2012-07-21 @ 21:03:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0