Back in the states.

Hej allihopa!
 
Nu har jag varit tillbaka här i staterna sen den 25:e, men det känns som det är nu de senaste dagarna som det har lugnat ner sig lite. Var några dagar först i Denver hos svärföräldrarna, som alltid när vi är där så är det fullspäckat schema. Vi kom tillbaka hit till Omaha i lördags vilket var skönt att äntligen vara hemma och kunna packa upp väskorna efter tre månaders levande i dem ;)
 
Hade tänkt skrivit tidigare i veckan men jag har haft det krångligt med inloggningen på blogg.se så jag har mailat fram och tillbaka med dem för att lösa problemet och idag kom jag äntligen in!
 
Aja, annars är allt bra med mig/oss.. jag lovade att jag inte skulle klaga på värmen när jag kom hit men det känns som man ska smälta bort bara man sticker ut huvudet utanför dörren.. haha men jag trivs! Men det är fortfarande det här problemet att jag mår hur bra som helst i värmen men bara jag går in på en restaurang eller affär så håller jag på att frysa ihjäl. Med Air condition blir det verkligen så konstiga omställningar för min kropp, så jag har alltid handväskan laddad med en kofta för inomhusbruk ;)
 
Måste bara tacka mina underbara föräldrar, syskon och vänner som hushållit mig, skjutsat mig hit och dit och bara gett mig så ofantligt med kärlek under de senaste 3 månaderna. Jag hjärtar er! 
 
Åter till att starta dagen, har redan hunnit med en sväng till gymmet. Mjukstartar lite denna vecka för att komma tillbaka så att säga. På schemat idag står storstädning.. jag som har försökt skjuta på det sen i måndags men idag ska det ske!
 
Hoppas allt är bra med er och att ni får en underbar torsdag!
kärlek <3


Kommentarer
Henrietta

Hej, jag hittade hit via Madeleines blogg och tankte bara titta in och saga hej. Jag bor sjalv i Texas med min fastman sa jag kanner abslout igen det dar med att alltid ha en kofta med sig i handvaskan aven fast det ar 100+ degrees ute :)

2012-07-07 @ 02:22:36
URL: http://henriettav.blogspot.com
Trillingnöten

Kul att du är tillbaka!! :)

2012-07-07 @ 18:10:42
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0