Morsning.

Sitter här och äter någon slags lunch innan jag ska iväg och jobba om ett tag. Jag är så sjukt tacksam att det är torsdag vilket innebär att det är fredag imorn, hela den här veckan har jag bara längtat till helgen.
Det är ganska konstig hur vi fungerar egentligen, saker som man inte tycker smakar gott kan man lära sig att gilla. För t.ex tre veckor sedan gillade jag inte alls grönt te, men nu dricker jag det minst två gånger om dagen och tycker faktiskt att det smakar riktigt gott och ett plus är ju att det är bra för dig! Andra saker som jag har ändrat uppfattning om efter en tids ätande har varit kapris, oliver, soltorkade tomater och säkert något mer. Är det någon som känner igen sig?
Kylan har kommit tillbaka till Omaha.. jag som var redo för sommaren går runt och fryser hela tiden även om jag har lager på lager med kläder på mig. Om dagarna drömmer jag mig bort till varmare ställen och hoppas på att jag snart kan ligga på en strand och bara glassa :P haha, men vi får se vad framtiden bjuder på!
Hoppas ni har en fin torsdag!
Kom ihåg att dagen blir vad du gör den till.
kärlek till er <3


Kommentarer
Cecilia

Jag känner verkligen igen mig. Har också gått igenom den där processen med oliver och nu på sistone har jag faktiskt börjat lära mig dricka kaffe...det känns inte riktigt bra. Inte för att det händer så ofta tack och lov, det tänker jag akta mig för!



Men du, bananer gissar jag att du inte tänker lära dig gilla?

2012-01-26 @ 21:33:56
pimsan

hitta hit av en slump:)

jag har ändrat uppfattning om kaffe och te. började inte dricka det förrän jag var 21 resp 26. sen drack jag för mycket :P

2012-01-27 @ 13:34:15
URL: http://pimsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0