Morning folks.

Tack för alla svar angånde vad man borde äta innan träning, jag antar att det blir som jag gjorde förut (ända tills förra veckan när proteinet tog slut) att jag tar en proteinshake på morgonen innan och som många av er skrev att jag borde. Bananer är ju annars ett väldigt bra förslag och jag önskar verkligen att jag tyckte om det på något sätt.. men det har som varit uteslutet från min "matvärld" i massor av år nu. I can't stand it! Usch för banan!
aja, här sitter jag. Börjar jobba om två timmar, måttligt taggad är jag när David har ledigt idag.. fast han ligger och sover än. Men,men jag hoppas tiden går fort idag och vi får se om David lagar mat jag som jag önskat idag :P men som sagt vi får se.
Annars då? Vad händer i helgen? Jag vill göra något kul i helgen men jag vet inte vad och David "just want to relax", men vi får se hur det blir :)
Kärlek till er <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0