tjenare bloggen.

Ny vecka, nya tag så jag tänkte att jag för en gång skull skulle slänga in ett inlägg.. det var ju ett tag sedan sist.
Hände det något speciellt förra veckan? Jo, jag var "ensam hemma" själv första gången sen jag kom hit till staterna, David var borta tis-lör i Washington DC för en arbetsintervju (Kan berätta mer när han fått reda på om han fått jobbet eller inte). Såg verkligen inte fram emot att vara själv, men det gick bra! YEAY FÖR MIG!! :D Det är ju skönt att vara själv lite ibland också! Hade en sleep-over med min fina vän Hope en av kvällarna, vi gjorde fotbad i vårat badkar, målade naglar och kollade på film och en massa prat - MYS!!
Men det var fint när David kom hem igen, allt är så mycket bättre då :D
Inte direkt vråltaggad för att gå och jobba idag, vi får se hur länge jag blir kvar på detta ställe.. Känns inte alls som en arbetsplats, mer som en vuxen lekstuga! Inte alls min smak :P
Aja, jag hoppas att ni har haft en underbar helg och att ni får en fantastik start på denna vecka!
Massa kärlek till er <3


Kommentarer
kakan

Visste det skulle gå bra för dej att vara hemma själv. Hoppas att David får det jobb han önskar, väntar med spänning för att höra hur det gick. Love U. O du, Grattis på namnsdagen :)

2012-02-28 @ 17:38:09
Trillingnöten

Nu har jag varit dålig på att kommentera! Jag läser, men så har jag inte skrivit nåt! Sorry!! Vill meddela att jag fått mitt Visum nu dessutom :) Yay! Nu ska vi snart flytta :) Ha en fin helg nu!

2012-03-01 @ 09:35:20
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0