Error.

Efter en vecka av tystnad här på bloggen känner jag mig redo att komma tillbaka, har varit så sjukt nere de senaste dagarna så jag har inte gjort mycket alls när jag väl är hemma från jobbet. Tror många känner igen sig att man har vissa perioder när man känner sig mindre bra, även om man liksom gör sitt bästa så tycker man inte att det räcker. Det är så det har varit de senaste dagarna plus världens hemlängtan, inte en bra kombination. Känner mig som en dålig dotter, syster, vän, barnbarn, släkting som är så sjukt dålig på att höra av mig. Men saknaden är verkligen grotesk så istället så hör jag inte av mig alls, när jag väl pratar med någon så känner jag gråten ligga hur nära som helst. Eller jag kan gråta när som helst, är så sjukt känslig.. tårar bara kommer utan att jag märker det. Det finns många saker som gör så ont att tänka på, många saker som jag skulle vilja fixa men det är inte upp till mig att göra det. Men nu har jag bestämt mig att resa mig upp för den här gången, nog med dysterhet. Det är så mycket att vara tacksam över! Jag är så glad att jag har min andra hälft som förstår mig som ingen annan någonsin har gjort och stöttar mig igenom allt, plus att jag vet att jag är omringad av så mycket kärlek från nära och kära även om de inte är så nära rent geografiskt. Jag har så mycket kärlek att ge, så nu är det dags att starta motorn igen!


Kommentarer
Linnea i Colorado

Oh, jag vet precis hur du känner dig, Det är så lätt att inte ringa och göra av sig... jag är skyldig att inte ens svara när familjen ringer för det är så jobbigt att höra deras röster. Det är så sorgligt...

2012-02-10 @ 19:12:32
URL: http://linneaiusa.com
Nadja

Jag vet precis hur det känns, ibland orkar man ingenting alls..

2012-02-10 @ 21:13:53
URL: http://www.alohanadi.com
Johanna

Du ar inte ensam! Vi vet precis hur det ar... livet ar inte latt alla ganger. Det gar upp och ner. Kanner sjalv att vissa ganger kan man bara borja grata for ingenting kanns det som... Tur att man har sina respektive som star ut med en och finns dar for en! :)



KRAM!

2012-02-11 @ 05:10:27
URL: http://loppansworld.blogg.se/
kakan

Vad kan man säga...smulan e som kakan, sant då smulan e delvis från kakan...Love U.

2012-02-11 @ 10:37:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0