oh yeah!

Idag känns det som dagen bara rullat på som bara den. Fått mycket gjort och jag är på bubblande glatt humör, helt knasigt vad allt kan förändras av lite socialt umgänge. Blev upphämtad av Hope nu på eftermiddagen för lite second hand gluttning, hon droppade av mig för en liten stund men kommer tillbaka om ett tag för en sleepover!
Vi passade på att käka lite gelato när vi var ute också, jag tog mörkchoklad smak och det var ju bara så galet gott men jag blev mätt så det var ju inte nå vidare nyttig middag direkt ;) haha, ska fixa mig något litet nu om en stund. 
 
Kom på att jag inte laddat in bilderna jag tog i Sverige än på datorn, så jag håller på med det i detta nu. Kanske bjuder på nån här imorn om ni har tur!
 
aja, nu ska jag fixa något käk!
 Happy girl :P


Kommentarer
kakan

Härligt! Men vad e gelato? O, du fuska inte me´maten. Hörs. Love U.

2012-08-03 @ 11:40:34
Henrietta

Okej, ja men att kunna vara hemmafru ar det nog manga som ar avundsjuka pa! :) Skont att kunna ha den mojligheten i alla fall, aven om man inte vill vara det foralltid. Okej, sa jag antar att flygvapnet ar en del av miltaren, eller? Jattedum fraga kanske, men jag ar inte sa instatt :O

2012-08-03 @ 22:38:59
URL: http://henriettav.blogspot.com
Viktoria

Hehe, känns bra att läsa att det inte är omöjligt att få nya vänner när man flyttat. Har ioch för sig bara varit här sedan juni så jag får väl ge det en chans :)
Är ni någonsin i Kansas City?

2012-08-04 @ 16:25:21
URL: http://www.vingelf.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0