Tack!

Tack för alla gratulationer! Det känns alldeles underbart, jag känner mig fri på något konstigt vis :P


En tråkig nyhet är att Davids farfar somnade in i morse efter en tids sjukdom. Jag är glad att jag hann träffa honom! Han coachade basket på highschool nivå hela sin arbetar-karriär och var riktigt grym på det. Älskade sport av all slag och avgudade sin fru. Man märker att hur männen i Landrum-släktet har lärt sig i generation till generation att vara riktiga gentlemän. Må han vila i frid!

Idag så ska jag chilla, tvätta och så. Efterson jag är klar med serien jag följde på netflix så letade jag en ny idag, hittade "Mitt så kallade liv"... minns ni den serien? jag tror alla tjejer som tittade på den hade en liten crush på Jared Leto. Sedan ska jag kika lite efter jobb och så, vi får se vart dagen bär :)


Kommentarer
Johanna

So sorry to hear about Davids farfar...:( Skont att veta att han har det bra dar han ar nu! :)



Ahh, "Mitt sa kallade liv...", nu far jag flashbacks back in the days...haha! Vem hade inte ett crush pa Jared Leto? :P haha!!



Lycka till med jobbsokandet! Ar det nat specieltt du vill jobba med?

2011-09-27 @ 00:46:57
URL: http://loppansworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0