Saturday-nightfever.

Har känt mig lite halvhängig sen igår, halvdåsig liksom nästan orkeslös. Svettas som en äldre kvinna i klimakteriet också, och fryser av och till... kan det tänkas vara en feber som är påväg? aja, jag har är ju inte den som är sjuk så ofta så om det skulle vara något så är det okej.
aja, jag har iallafall städat resterande delar av lägenheten och nu tänker jag faktiskt inta soffläge..kanske koka en kopp te eller kaffe. David jobbar som sagt, kommer väl hem runt fem eller nåt.
Hoppas ni har en fin lördag!
mitt hjärta smälter när jag ser de här små vildkaninerna lite här och var, visst är de söta?


Kommentarer
Julia

Men jösses vad söt kanin! :) Hoppas att du inte blir sjuk utan att det går över fortare än kvickt!

2011-09-03 @ 22:38:30
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
Johanna

Uscha, det later inge vidare... krya pa dig nu! Det ar en order! ;) Sa du har inte vart i NYC an? Da maste du komma hit nangang, absolut! Underbara stad! :) Sa tycker jag dessutom du far hojta till da om du far chansen att komma..:)

2011-09-05 @ 01:22:09
URL: http://loppansworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0