Idag börjar ett nyttigare liv, för ett tag framöver.

Igår åkte mamma hem... efter vi skjutsat henne till flygplatsen så grät jag hela vägen hem och sedan av och till hela dagen. Men det är ju inte sista gången vi ses, det känns bara tokigt när man inte vet när nästa gång är. Det var väldigt tryggt att ha någon från familjen hemma här, vi hade två jättehärliga veckor tillsammans. Tack mamma för besöket!
Från och med idag och ett tag framöver så ska vi tänka lite mera på av vi äter här hemma, sen jag kom hit har vi unnat oss lite extra av det ena och det andra vilket har resulterat att vi inte fått de resultat vi velat av träning (plus att det har varit lite extra de här veckorna med mamma här). För mig så väljer jag att ta bort att äta bröd, jag älskar verkligen att äta rostad macka eller bröd till mat. Men jag antar att brödet är min fiende just nu, så vi tar en liten pause ifrån varandra plus att jag ska dra ner lite på andra kolhydrater. Vi får se hur länge det håller ;) Men det ska bli spännande att se om det resulterar i bättre resultat.
Vi älskar snabbmat, men nu är det slut på det för ett tag eller vi ska första dra ner det till en gång i månaden.


Kommentarer
Eleonor i Nashville

Usch och fy. Det jobbiga ar att man vinner liksom inte heller. Man forlorar alltid nagot. Om man skulle bestamma sig att bo i Sverige da skulle man sakna sin alskling. Och nar man bor i USA sa saknar man sin familj. Jobbigt ar det. Jag hoppas verkligen att det blir battre med tiden for ibland far jag sadan hemlangtan att jag mar illa.



Ps. Jag aaaaalskar ocksa wendy's MUMS!!



Kram pa dig.

2011-09-02 @ 04:27:08
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/
Linnea i usa

Uh, stackare. jag vet hur det känns...

2011-09-02 @ 06:19:53
URL: http://linneaiusa.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0