Fredag!

åh, vad jag gillar fredagar. Eller känslan som man har på fredagar, tänk att jag ska få ha min man hemma i två hela dagar. Nog för att vi måste åka på något möte tillsammans imorn på hans jobb, men ändå är vi ju tillsammans. Kan ju inte säga att jag gillar fredagar för att jag har den som städdag då jag verkligen inte tycker om att städa. Men det är ju skönt att ha det gjort innan helgen iallafall.

Ikväll blir det mys med film tror jag, vet inte vilken än dock. Vi har verkligen olika smak när det kommer till film jag och David, så det tar typ år och dar innan vi bestämmer oss. Vi får väl se hur det går ikväll :P

När vi hikade i Denver sist vi var där, vi döpte bilden till "oreo".


Kommentarer
Madeleine

wow vilken romantisk berättelse...

Min Ken är en fd US airforce också :)

Jag lägger till dig min blogglista!

2011-09-30 @ 21:26:31
Trillingnöten

Love fredagar jag med!! Livet är så där extra härligt då!! :)

2011-10-01 @ 19:33:56
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0