sorry people.

Jag har insett att jag blir sjukt känslig när dagarna är längre för David på jobbet=längre tid ensam, nu är det dock fantastiskt att vi bor centralt så jag kan ta mig ut på promenader och kolla i lite affärer om jag har lust men det är fortfarande ensamt. Så det är därför jag inte uppdaterat så mycket, jag vill inte gnälla liksom det är ju inge kul för er att läsa. Plus att det slog mig häromdagen att julen nalkas och jag kommer inte vara hemma alls, så värsta hemlängtan-dippen är kommen. Men,men det blir nog bättre! Kul att David jobbade 12h idag också... och när han kommer hem får jag veta om han jobbar imorn också, stackars älskling!

Efter att ha skrivit det där så ringer mina värdföräldrar ifrån England och pratar en stund, de är så fina! Önskar att jag kunde åka och hälsa på dem <3
Hoppas ni alla har en fin helg!


Kommentarer
Trillingnöten

Vad jobbigt det måste vara att alltid vara själv nästan! Usch...jag förstår att du blir extra känslig...

2011-11-20 @ 07:53:24
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Maria

KRAM!

2011-11-20 @ 11:43:39
URL: http://hiddenpart.blogg.se/
Sis

Styrke kramar i massor till dig från mig. Tänker på dig massor.

2011-11-20 @ 18:10:36
Johanna

Ahh, forstar precis hur du kanner! Ser inte mycket av min man heller nu these days...:( Han jobbar varje fre-man.. hinner bara fa lite tid tillsammans pa mornarna lor-son och sen har han skola man-tors. Sa han har fullt upp han. Langtar tills jag kommer tillbaka fran sverige for da har han fortfarande jullov fran skolan ca 1man till...:) Skont att ni bor lite mer centralt nu da..:)

2011-11-20 @ 18:17:19
URL: http://loppansworld.blogg.se/
Carmen

men vad ska du göra? söker du jobb? ska du plugga?

2011-11-20 @ 20:20:18
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
kakan

Tänker på dej min smula, e nära dej i tanken även om milen skiljer oss åt. Love U.

2011-11-20 @ 21:58:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0