sjukt effektivt.

Eftersom David är tillbaka på sitt vanliga jobb så är hans jobbtider lite flummiga, idag så jobbar han från 14-20 eller senare vi får se. Men skönt att han är hemma så han kan hjälpa mig lite med packningen innan han far iväg. På två timmar har vi varit sjukt effektiva och packat iväg massa saker så nu känns det som vi lever väldigt spartanskt igen.. haha.
Jag tar en chill pause och posar i kameran med min nya mössa jag gjorde för någon vecka sedan :)
Hoppas ni har en fin dag :)


Kommentarer
Trillingnöten

Jag gillar att vara effektiv :) Efter många flyttar e jag sjukt duktig på att packa!

2011-11-08 @ 18:33:06
URL: http://vilsnajollen.blogspot.com
Anna

SV: De är väldigt enkla att göra!

Blanda lite vad du vill i en skål. Jag använde en fröblandning, kokos, havregryn och ena gången, hackade aprikoser. Koka upp smör, honung och brown sugar. (På samma sätt som man kollar om knäck är klart vet man om detta är klart)

Sedan blandar man det i skålen med fröblandningen plattar sedan ut det i någon passande form och ställer i frys eller kyl (beroende på hur bråttom man har att smaka av).

Har inga exakta mått, då jag bara höftat det. Men ju mer honungssmet, desto onyttigare, men godare och mindre smuligt. :)

2011-11-09 @ 01:20:27
URL: http://allasalskadeanna.blogg.se/
Linnea i Colorado

Snyggve!! Jag vill också ha en mössa? Lust att göra en på beställning??

2011-11-09 @ 03:59:53
URL: http://linneaiusa.com
kakan

Va bra, o tur att ni inte har så mycket grejer. Love U.

2011-11-09 @ 10:00:44
ZarahLinnea

Vart är min mössa då? ;)

2011-11-11 @ 22:57:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0