2 awards aka två utmaningar.

Jag fick en blogaward av Sarah och en av Nadja. Tack så mycket, det är kul när man får respons på sin blogg, alla kommentarer är fina kommentarer. Jag tänkte iallafall att jag gör båda i ett inlägg så får de jag utmanar välja vilken de vill göra. så här kommer de!
1. VARFÖR BÖRJADE DU BLOGGA?
Jag antar att det var ett sätt att hålla vänner och familj som inte bodde på samma ort uppdaterade om vad jag höll på mig om dagarna, och jag behövde någonstans att skriva av mig.
2. VILKA BLOGGAR FÖLJER DU?
Några utlandssvenskar, utvalda toppbloggar och vänner i Sveriges bloggar off course.
3. FAVORITFÄRG?
Röd
4. FAVORITFILM?
Svårt att välja bara en, så jag säger den senaste bästa film jag sett vilket var The Help.
5. VILKA LÄNDER DRÖMMER DU OM ATT BESÖKA?
Brasilien, Grekland, Sydafrika och öarna i Väst Indien.
BONUSFRÅGA: Vilken egenskap hos dig själv är du mest stolt över, och vilken egenskap skulle du vilja byta ut om du kunde?
Jag är nog mest stolt över att jag är positiv för det mesta, och jag vill se det bästa i människor och tror på förändring. En egenskap jag skulle byta ut om jag kunde är nog att jag ibland blir ganska osäker på mig själv, men det är något jag jobbar på att bli bättre.

Versatile Blogger Award

Uppgift: Dela med dig av 7 saker om dig själv som du inte redan skrivit om på din blogg. jösses, vad svårt.

1. Jag älskar att kolla på Criminal Minds eller Law and Order, men även om jag inte tycker att jag blir påverkad av det så blir jag lite skakad på någotvis. Börjar kolla på människor runt omkring mig om de passar in på någon av profilerna som de anger. Också på sistonde har jag börjat fått sjuka drömmar, så jag funderar starkt på att dra ner på mitt tittande av dessa och liknande serier.
2. Ibland glömmer jag bort att jag har en mörkare hudton än vad halva min släkt eller David har.
3. High School musical filmerna får mig på bra humör om jag mår dåligt. (jag vet jag är snart 23 år, men ändå)
4. Tecknade "vuxenserier" som South Park, Simpsons osv går inte hem hos mig.
5. Om någon har något mellan tänderna så måste jag säga det, jag skulle ju vilja att någon sa till mig.
6. Jag är som ett element när jag sover, men mina fötter är iskalla.
7. Även om jag är proppmätt så det nästan står ut igenom öronen, så finns det alltid plats för efterrätt :)
Sådär, Det finns många att skicka vidare till men jag väljer att skicka vidare detta till 5 av mina kära vänner från Sverige :) men om det är någon som vill hänka på. do it! puss på er!
Therese
Lenis
Ida
Julia
ZarahLinnea


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0