Galet varmt det är, men jag klagar inte.

Det är 33 grader ute, jag sitter inne. jag gick ut på en promenad, jag pallade i 20 minuter. det var för hett, hade bara på mig ett par shorts och ett linne men ändå höll jag på att dö. längtade tillbaka in till ac:n :P
nu har jag städat hela lägenheten och tvättat det mesta av tvätten, bakat blåbärsmuffins och ska snart börja med maten. Det ska bli spännande att se om muffinsarna smakar likadant som hemma, de ser inte likadan ut iallafall :P
många vill se hur det är vi bor här men just nu är det inte så mycket att se, så jag bjuder på en bild av utsidan tillsvidare
det är balkongen högst upp i mitten som är vår. (inte den bästa förklaringen)
aja, hej så länge.


Kommentarer
Julia

Snyggt hus! Hoppas att muffinsarna smakade bra :)

2011-05-11 @ 00:16:01
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
ZarahLinnea

Fint du har det :)

2011-05-11 @ 08:53:01
kakan

Kul att se ert hus:). O härligt me värmen, men ta d försiktigt me värmen o ac:n, kan bli besvär me halsen nu när du inte e van. Du får prova dej fram me bakningen, kan vara ngon av ingredienserna som e annorlunda...Love U.

2011-05-11 @ 09:29:22
URL: http://prithie.blogg.se/
Nadja

Vad fint att ni är tillsammans igen. Jag har missat om ni är gifta eller förlovade? Och bor ni på basen? Jag har för mig att man bara får bo på basen om man är gifta men jag kan ha fel.. Det ser lite för fint ut för att vara på en bas också :P

2011-05-11 @ 21:42:42
URL: http://www.alohanadi.com
Sis

Vad härligt att se hur huset ser ut och jag tror muffinsen smakar bra, ibland kan ju vissa saker se annorlunda ut men smaka underbart ändå.

2011-05-12 @ 23:26:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0