Brottas med tiden.

Hej, jag heter mariah och jag vaknar 5.30 en söndagsmorgon!
Jag trodde att jag skulle ha det lätt men där fick jag, men nu har jag gjort i ordning en pannkakssmet. David älskar "swedish pancakes" som han säger, så vad gör man inte för sin kärlek när man ändå vaknat. Han ligger då och sussar sött, men han har ju ett arbete att vakna upp till imorn så han behöver ju sin sömn.

Nu sitter jag även och kollar på Sex and the city, fick ju hela boxen med båda filmerna av David i julklapp. Så de här tjejerna kommer nog bli mina vänner nu ett tag framöver.

Igår kväll var vi på en fest, tema cinco del mayo. Det var mysigt, trots att jag var lite trött. Mexicansk mat, massa trevliga människor. Me like!


Kommentarer
kakan

:). Här har vi varmt idag, tack för du va snäll o skicka lite värme till oss. Smaklig måltid o ha så trevligt me tjejerna på filmen. Love U.

2011-05-08 @ 15:08:33
URL: http://prithie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0