busybusybusy.

galet var jag har att göra, var på en lite norrlandsturné och myste med fina människor och även pappa innan det.
jobbade dagen efter jag kom hem och sedan var det bara till att vakna upp till en dag med ett ankommande finbesök som nu står i duschen :)
igår var vi en sväng till Sundsvall och myste med två andra skönheter och lyssnade på fantastiska Spectra och fick några kramar även :) tummen upp!
på visums fronten har det börjat hända grejor, den 6 april infinner jag mig i Sthlm för min hälsoundersökning. I fredags skickade jag in våran checklist så den är nog påväg till ambassaden nu så nu väntas bara att få tillbaka ett intervju datum. spännande SPÄNNANDE! april kommer att bli en busy-månad, helt galet!
aja, all for now.
vi höres!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0