härlig dag!

Vaknade i morse och ville inte alls gå upp, hade träningsvärk i benen. Hela benen. Även att jag sovit dåligt då jag börjat känna hur den kom krypandes. Men tog mig upp iallafall och satte igång dagens träningspass, duschade, städade lägenheten och fixade lunch till David när han kom hem. Sedan efter lunch skypade jag med mamma och något alldeles underbart bestämdes :) Sen drog jag ut på en springrunda, kom hem och duschade (igen :P ).
Nu står maten och puttrar på spisen, kycklingcurry och ris - det ända som jag får ur David när jag undrar vad jag ska laga för mat. Dock blir det ju aldrig det samma då jag gillar att improvisera ;)
Det har varit full rulle idag, I like It!
Just det, har inte nämnt det men i lördags träffade jag Diana en annan svensk som bor här. Det var trevligt att få prata svenska lite, och umgås med någon som är uppvuxen i samma kultur som en. Härligt att veta att man inte är ensam häromkring :)
En Mariah i lördags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0