Breath in, Yoga is out.

Sen några veckor tillbaka har jag tränat efter träningsprogrammet p90x, vilket ska vara den värsta träningen av alla. Det är sjukt påfrestande och jag vaknar sällan utan träningsvärk :P Men torsdagar är nu i fas 1 yoga dagen, och jag blir så sjukt uttråkad jag försöker att ge det en chans varje vecka och jag härdar längre och längre för varje gång. Idag var det 30 min, av ett 90 minuters pass. Helt galet, yoga är inget för mig jag finner ingen motivation för att utöva det. Men,men jag lär väl ge det en chans nästa vecka också ;)

Jag och David på hans brors bröllop i Vegas.


Kommentarer
Johanna

Fiiina ni ar!! :)

2011-07-01 @ 06:03:53
URL: http://loppansworld.blogg.se/
ZarahLinnea

Haha jag hade velat se dig göra yoga.. ;) :)

2011-07-01 @ 08:16:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0