AJ,aj, AJ!

Galet, Idag vaknade jag upp med träningsvärk som är helt galen. Ville knappt kliva upp när jag skulle vakna upp med David. Aj,aj,aj.
Men,men nu är jag uppe iallafall och idag ska det komma någon som ska kolla till något med lägenheten. Mellan 9-16, jag gillar inte alls när de ger en sån bred tidsram. blä, jag känner mig låst i lägenheten idag! oh well, tur att jag inte kan röra mig normalt då :P
häromdagen, hängde ett rådjur med våran bil på parkeringen. Haha, kan ni ens se den :)


Kommentarer
Julia

Du hade kunnat få byta med mig idag :) Jag hade gärna suttit instängd i lägenheten och haft träningsvärk, så hade du kunnat få sortera och dela ut all post :)

2011-06-16 @ 18:21:54
URL: http://julleskrutt.blogg.se/
ZarahLinnea

MEN SÖT!:)

2011-06-16 @ 23:06:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0